diumenge, 5 de maig del 2013

Hoboken o les Terribles Obsessions

Soc Terriblement Obsessiu. No ho puc evitar. De totes maneres crec que tots ho som amb major o menor mesura.  Però que són les Obsessions:

"Les obsessions són idees, pensaments, imatges o impulsos absurds i molestos. Es presenten repetidament tot i l’esforç per part de la persona d’ignorar-los o oblidar-se’n d’ells." (segons l'SCRIT)
Evidentment són una cabronada.

 Així mateix n'hi de moltes castes d'obsessions, algunes bones de dur i algunes que t'incapaciten no només per viure amb algú si no per viure amb tu mateix:



 N'hi ha d'altres que quasi millor que no visquis amb ningú:


Algunes meves:
Avui he estat obsessionat per saber on cony era Hoboken, tot perquè el Rey de las tartas, és d'aquesta ciutat.



Mostra un mapa més gran





A vegades una cançó m'entra al cap i no surt. La que més vegades la de n'Indiana Jones i la de tengo una ovejita lucera de la Mandragora:






Si el llum està apagat, si la planxa desconnectada o la porta ben tancada.





 Tot això és pot complicar encara més amb pensaments més o manco intrusius sobre la seguretat dels meus.



Ara bé allò que em té Terriblement Obsessionat és perquè estic tan Terriblement Enfadat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada