diumenge, 12 de maig del 2013

Terriblement Abrumat

He hagut de mirar al diccionari si realment abrumat vol dir això que jo em pensava. Continuant amb les meves obsessions, no hi ha cosa que m'obsessioni més que pensar que estic usant paraules que no sé que volen dir o pitjor que els estic usant amb un significat que no té.

La meva dona va sentir una conversa entre dues al·lotes a un provadors i una li deia a l'altra que la falda marró l'esterilitzava molt més que la blava, per ventura era la primer falda anticonceptiva i no que la falda marró la fes més prima.

Crec que a tots ens ha passat, al manco no està segurs del terme correcte. Per què no hi hagi confusions la definició normativa d'abrumat és:





BRUTAL!! No només és que em pugui equivocar en el significat de la paraula, és que en català ni existeix la paraula abrumat. Ara ja ni m'interessa explicar-vos per què estic tan Terriblement Abrumat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada